wtorek, 26 lipca 2016

Proteinowe batoniki owsiane


Przepyszne proteinowe batony owsiane,które szybko zaspokoją głód po treningu. Bogate we wszystkie składniki odżywcze a więc węglowodany,białko i tłuszcze. Świetna przekąska dla osób aktywnych i nie tylko. Nie zawierają żadnych dodatkowych cukrów tak jak batoniki proteinowe w sklepach. Oczywiście dodatki do batonów możecie dodać własne to są moje propozycje.Bardzo polecam :)

Zapraszam :)

niedziela, 24 lipca 2016

Fit placuszki owsiane (bez jajek)


Placuszki owsiane to kolejna fit propozycja śniadaniowa i nie tylko. Zamiast jajek użyłam banana co czyni je bardziej słodkie. Ponadto dodałam odżywkę białkową więc posiadają więcej wartości odżywczych. Bardzo mięciutkie niczym zwykłe racuchy.

Zapraszam :)

sobota, 23 lipca 2016

Fit placuszki z porzeczkami (bezglutenowe)


Jak grzyby po deszczu powstają na blogu fit przepisy ale nie mam zamiaru przestać. Widzę,że jest takie zapotrzebowanie,dostaję od Was sporo wiadomości,cieszę się że korzystacie i czerpiecie wiele inspiracji. Wchodząc w statystyki bloga widzę także,że kategoria FIT PRZEPISY jest najbardziej popularna. Nie zamierzam też rezygnować z tych przepisów mniej fit bo są tutaj osoby,które kochają "normalne" wypieki. Myślę,że każdy znajdzie coś dla siebie. A teraz przejdźmy do placuszków...wyszły mięciutkie i pulchniutkie. Z dodatkiem porzeczek mają super smak taki lekko kwaskowaty. Przełożone słodkimi dodatkami smakują wybornie.

Zapraszam :)

piątek, 22 lipca 2016

Fit naleśniki kefirowe (bezglutenowe)


Ostatnio zaczęłam testować kefir w wypiekach (co możecie zauważyć na blogu) i stwierdzam,że ciasta i inne wypieki wychodzą mega pulchne i mięciutkie. Pierwszy raz zastsowałam też kefir w naleśnikach i nieukrywam wyszły wyborne. Fakt trzeba im poświecić więcej uwagi i są bardzo delikatne niż zwykłe naleśniki ale warto je zrobić. Ciasto naleśnikowe należy smażyć na małym ogniu pod przykryciem. Nie polecam przerzucania ciasta na drugą stronę, gdyż grozi to rozwaleniem się naleśnika. Nigdy też do ciasta naleśnikowego nie dodaję cukru czy innych słodzideł ,ponieważ u mnie przeważają słodkie dodatki w postaciu jogurtu,twarogu i owoców.

Zapraszam :)

Fit jagielnik na kefirze


Ciasto lub omlet jak kto woli. Bardzo delikatne,wilgotne,mięciutkie. Idealne na diecie i nie tylko. Za sprawą dodatków można smakować go na wiele sposobów. Bardzo polecam.

Zapraszam :)

wtorek, 19 lipca 2016

Kefirowiec z borówkami (fit)


Rewelacyjne,wilgotne fit ciasto na kefirze z dodatkiem borówek. Można przełożyć masą twarogową luz zajadać bez nadzienia. Mięciutkie i naprawdę pyszne.

Zapraszam :)

niedziela, 17 lipca 2016

Fit omlet szarlotkowy


Omlet z dodatkiem pokrojonych jabłek,cynamonem i rodzynkami. Idealny,smakuje jak szarlotka. Sprawdzi się jako samodzielne ciasto jeżeli zwiększymy ilość składników. Możemy posmarować go masłem orzechowym,zjeść na śniadanie czy deser.

Zapraszam :)

piątek, 15 lipca 2016

Proste fit placuszki


Bardzo proste w wykonaniu,nie zawierające dużo składników a za to przepyszne. Łatwo się smażą i przewracają na drugą stronę. Przypominają placki ziemniaczane :)Pyszne za równo na słodko czy wytrawnie.

Zapraszam :)

środa, 13 lipca 2016

Fit babeczki kukurydziane


Babeczki,które można zrobić na słodko lub na wytrawnie. Wystarczy,że dacie ulubione przyprawy i takie babeczki mogą zastąpić pieczywo lub posłodzić i zjeść w formie deseru. Wychodzą bardzo mieciutkie. Przepis jest tylko na 3 sztuki więc jeżeli chcecie zrobić większą ilość nalezy podwoić składniki.

Zapraszam :)

poniedziałek, 11 lipca 2016

Fit omlet gryczano-kokosowy


Kolejna fit propozycja na śniadanie czy deser. Omlet pieczony w piekarniku z niska ilością węglowodanów. Wychodzi puszysty i bardzo mięciutki. Musiscie spróbować. Oczywiście robiąc omleta musicie zrobić wg własnego makro (osoby liczące makroskładniki wiedzą o co chodzi).

Zapraszam :)

niedziela, 3 lipca 2016

Zdrowe śniadanko (granola)


Czasami nie wiele trzeba aby skomponować zdrowe śniadanie. Wystarczą płatki owsiane,jaglane, owoce,bakalie,mleko czy jogurt i posiłek gotowy. Czasami mamy też ochotę na coś innego niż zwykłe płatki a w sklepach jest mnóstwo musli,cruncherów czy innych rzeczy. Nie ukrywajmy ale takie płatki mają ogromną ilość cukru na co nie zwracamy uwagi,syrop glukozowo-fruktozowy czy tłuszcz palmowy. Warto w tym wypadku przygotować własne musli czy granole w domu. Dla ułatwienia przepis znajdziecie także u mnie na blogu DOMOWA GRANOLA . Jeżeli lubicie robić także włane mleka w domu to również polecam zajrzeć do kategorii INNE gdzie znajdziecie przepis na mleko owsiane i kokosowe.

sobota, 2 lipca 2016

Lody z kalafiora


Lody z kalafiora znane są chyba już wszystkim. W świecie fitnesu robią szał. W połączeniu z odżywką białkową i orzechami nie ustepują tradycyjnym lodom. Konsystencja po zmiksowaniu idealna a w smaku kalafior jest niewyczuwalny. Zdrowa alternatywa lodów i w dodatku FIT :)

Zapraszam :)