wtorek, 28 czerwca 2016

Fit naleśniki bananowe


Takich naleśników jeszcze nie było na blogu...z podanego ciasta można zrobić małe placuszki lub poprostu wylać na większą i zrobić naleśniki. Zdrowa wersja deseru,śniadania czy przekąski.
Ja swoje naleśniki przełożyłam masą jogurtowo-truskawkową tzn.jogurt naturalny zmiksowałam z kilkoma truskawkami. Obok są czekoladki proteinowe,które niebawem postaram się wrzucić na blog :)

Zapraszam :)

Przepis na dwa duże naleśniki lub 4 małe placuszki

SKŁADNIKI:
  • 2 jajka wielkość L
  • 1 duży banan
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • 20g mąki ryżowej
Wszystkie składniki dokładnie miksujemy. Odstawiamy na ok.20 minut. Po tym czasie jeżeli ciasto bedzie zbyt gęste dolewamy wode lub mleko i rozcieńczamy. Na patelni rozgrzewamy tłuszcz i wylewamy porcje ciasta. UWAGA!!! Ciasto ciężko się przewraca więc należy smażyć na małym ogniu pod przykryciem. Jeżeli chcecie zrobić małe placuszki wtedy nie należy rozcieńczać ciasta.Masa powinna być gęsta. Podawać z ulubionymi dodatkami.

Smacznego :)






3 komentarze: