poniedziałek, 29 lutego 2016

Fit babka bananowa (bezglutenowa)


Bardzo szybka i prosta w wykonaniu babka bananowa bezglutenowa.Nawet nie miałam czasu aby zrobić ładne zdjęcia na blog,ponieważ babka bardzo szybko zniknęła ze stołu.Całe ciasto to 577kcal więc można jeść bez wyrzutów sumienia. Babka nie wychodzi za wysoka więc jeżeli chcecie wyższe ciasto to proponuję podwoić ilość składników lub poprostu zwiększyć ilość maki,bananów i dodać 2 jajka więcej :). Wierzch możecie polukrować,polać czekoladą lub posypać cukrem pudrem. Babka wychodzi miękka,puszysta i wilgotna w środku :)

Zapraszam :)

środa, 24 lutego 2016

Sernik śmietankowy z kokosem


Już dawno nie było sernika dlatego też powstał taki słodki serniczek z kokosem i bitą śmietaną.Sernik jest na kruchym spodzie i jest bardzo delikatny.Wierzch zdobią pralinki raffaello i płatki kokosa. Smakuje wyśmienicie i bardzo polecam :)

Zapraszam :)

wtorek, 16 lutego 2016

Fit drożdżówki z serem


Chyba większość osób,która jest na diecie chciałaby zajadać słodkie rzeczy a przy tym nie zyskiwać na wadze. Moje drożdżówki zostały zrobione z mąki pełnoziarnistej żytnie bez dodatku cukru i tłuszczu w związku z tym mniej kaloryczne niż zwykła bułka słodka.
Na próbę zrobiłam 3 sztuki i wyszły rewelacyjne. Ciasto nie jest typowe jak ciasto drożdżowe z mąki pszennej więc musicie miec to na uwadze.

Zapraszam :)

czwartek, 11 lutego 2016

Deser Chia z owocami


Bardzo smaczny a przy tym niezwykle efektowny deser chia z owocami.Idealny na zbliżające sie Walentynki ale nie tylko.Taki deser idealnie sprawdzi się także na śniadanie,ponieważ zawiera wiele cennych składników odżywczych (oczywiście tutaj dużą rolę odgrywają dodatki).Bardzo syty i zarazem pyszny.Nie jest trudny w wykonaniu więc zapraszam :)

poniedziałek, 8 lutego 2016

Fit omlet fasolowy (bez mąki)


Śniadanie typowo królewskie...fit omlet fasolowy bez mąki.Jesto to drugi taki omlet na blogu.Pierwszy znajdziecie TUTAJ . Omlet nie zawiera mąki przez co mogą go jeść osoby będące na diecie bezglutenowej.Omlet jest niczym fasolowe ciasto.Bardzo miekkie i puszyste a smak fasoli niewyczuwalny.
Cały omlet bez dodatków to ok.170kcal :)

Zapraszam :)

czwartek, 4 lutego 2016

Amarantusowe fit ciacha


Dzisiaj jest dzień pączka...ale jednak nie wszyscy ten dzień świetują. Przedstawiam fajną alternatywę na coś słodkiego.Ciasteczka z mąki z amarantusa wyszły kruche na zewnątrz i delikatnie miękkie w środku.Bez dodatku tłuszczy,zapraszam :)


wtorek, 2 lutego 2016

Fit sernik z borówkami


Zbliża się Tłusty Czwartek więc mam alternatywę dla osób,które obawiają się kalorii ;). Może nie równa się tradycyjnemu pączkowi ale jest równie smaczny. Do serniczka możecie dodać owoce lub bakalie.Ja do swojego użyłam borówek.
Całe ciasto to jedynie 560kcal

Zapraszam :)