poniedziałek, 4 stycznia 2016

Fit naleśniki budyniowe


Kolejna FIT propozycja to naleśniki z dodatkiem budyniu.Idealne na śniadanie,deser,jako przekąska do szkoły.Zachwyci Was napewno kaloryczność samego ciasta,które bez dodatków ma ok.95kcal :)
Super na dietę redukcyjną ale nie tylko :)

Zapraszam :)

Przepis na 2 sztuki o średnicy ok.21cm (jeżeli zrobicie na mniejszej patelni mogą wyjść nawet 3-4)

SKŁADNIKI:
  • 2 białka jaj (u mnie białka z jajek wielkości L)
  • 35g budyniu bez cukru (u mnie smak waniliowy)
  • 50ml mleka
  • 100ml wody
  • 10g mąki gryczanej (można użyć pszennej,orkiszowej,kukurydzianej czy ryżowej)
  • cynamon
  • ulubione dodatki
Budyń i makę mieszamy w zmnej wodzie i mleku.Białka ubijamy na sztywno.Do ubitych białek wlewamy budyń z mąką.Dodajemy cynamon.Wszystko miksujemy.Jeżeli masa będzie dla Was za gęsta można dolać wodę lub mleko.Smażyłam na PAMie bez dodatku tłuszczu.
Patelnie musiscie dobrze rozgrzać i smażyć na małym ogniu z obu stron.Jeżeli nie macie tzw.PAMu możecie delikatnie przetrzeć patelnię olejem.Podawać z ulubionymi dodatkami.

Smacznego :)






1 komentarz: