środa, 20 stycznia 2016

"Oszukane" pączki...z piekarnika


Trochę inna wersja pączków bardziej "fit" bo nie smażone w oleju a pieczone w piekarniku.Trochę jak bułeczki ale przy tym niezmiernie mięciutkie.Dodatkiem jest ukryte ciasteczko jednak nadziać możecie także konfiturą,czekoladą czy innym kremem.Zachęcam do zaglądniecia w zakładkę TŁUSTY CZWARTEK tam znajdziecie wiele przepisów jak również porad co zrobić aby na pączkach powstała obrączka podczas smażenia na głebokim tłuszczu:)

Zapraszam :)

sobota, 16 stycznia 2016

FIT tacos z kalafiora


Fit tacos z kalafiora to placki,któe idealnie sprawdzą się jako podkład pod pizze,można je jeść w formie naleśników na słodko czy zrobić takie tacos i zjesc z ulubionymi dodatkami.Placki zawierają w sobie tylko jajka i kalafior dlatego mogą je jeść osoby będące na diecie paleo,bezglutenowej.

Zapraszam :)

środa, 6 stycznia 2016

Fit chlebek z cukini (bez zbóż)


Coś dla osób będących na diecie paleo,bezglutenowców czy osobach spożywających małą ilość węglowodanów. Chlebek zrobiony na bazie cukini,mąki kokosowej i mielonego lnu.Wyszedł przepyszny.Wartość kaloryczna całego chleba to 819kcal w tym: B-61,4g W-26,3g T-50,2g

Zapraszam :)

poniedziałek, 4 stycznia 2016

Fit naleśniki budyniowe


Kolejna FIT propozycja to naleśniki z dodatkiem budyniu.Idealne na śniadanie,deser,jako przekąska do szkoły.Zachwyci Was napewno kaloryczność samego ciasta,które bez dodatków ma ok.95kcal :)
Super na dietę redukcyjną ale nie tylko :)

Zapraszam :)

sobota, 2 stycznia 2016

3 Bit z mlecznym kremem (bez pieczenia)


Ciasto przypominające słynny batonik 3 bit z mlecznym kremem i karmelem.Na blogach jest wiele przepisów na to ciasto i chyba wszystkie zawierają masę budyniową u mnie jest troche inaczej.Do masy użyłam mleka w proszku.Warstwy oddzielone są herbatnikami.

Zapraszam :)