piątek, 8 maja 2015

FIT Pancakes owsiane


Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam śniadania na słodko a za naleśnikami,pancakes wprost przepadam :). Czasami jednak warto zrobić coś zdrowego i cieszyć się,że można zjeść zdrowo i smacznie i w dodatku bez liczenia kalorii :). Pancakes możecie podawać z ulubionymi dodatkami,polewami,owocami :)

Polecam :)
Przepis na 6 sztuk o średnicy ok.14cm

SKŁADNIKI:
  • 140g mąki owsianej (można zmielić płatki owsiane górskie)
  • 450ml kefiru (użyłam 0%)
  • 1 łyżeczka sody
  • 2 białka
  • szczypta soli
Białka ubijamy na sztywno z solą. Następnie wlewamy kefir i dodajemy mąkę zmieszaną z sodą. Dokładnie mieszamy łyżką. Ciasto ma być gęste. Jeżeli jednak dla Was będzie zbyt gęste można dolać odrobinę wody. Na patelnie dodajemy kroplę oliwy i rozcieramy papierem. Chochlą nabieramy ciasto i wylewamy na patelnie,smażymy z obu stron na złoto-brązowy kolor (smażcie na małym ogniu).

Smacznego :)






9 komentarzy:

  1. bardzo fajne naleśniki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy zamiast kefiru można użyć jogurtu naturalnego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie robiłam ich z jogurtem więc nie wiem czy wyjdą,można spróbować ale zalecałabym wtedy kupić gęsty jogurt

      Usuń
  3. Ile taki jeden ma mniej więcej kalorii? Albo ile ma porcja? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko fajnie. Blog super ale nie ma podanych kalorii a bardzo by się przydały wielu osobom na redukcji i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za cenną uwagę i w najbliższym czasie postaram się wprowadzić kaloryczność do dan FIT :)

      Usuń